10 Haziran 2010 Perşembe

VACİBİLER *

İşte kadın, öyle diyordu:

“Vacibiler…”

Kadın, bu sözü ve fazlasını, okulun çocukları için söylüyordu. Bu sözü duyan birinin kadına tepki göstermemesi imkansızdı.

İlkin ben de böyle düşündüm. Kadının sözleri kulağıma gelir gelmez ‘şok’ oldum. Döndüm, kadına baktım. Kadının açıklamasından sonra kim olsa kadına hak verirdi.

Mahallenin ortasında bir okul. Okulun çocukları dışarı taşmasınlar diye, çevresi tel örgü ile çevrilmiş. Tel örgüde parçalanmadık yer kalmamış.

Öyle demişti biri: “Bizler varoşlardan geldik. 60 m. kare ahırlardan sonra, gözümüzü 160 metre kare evlerde açmamız şımarmamıza neden oldu.”

Bu sözleri söyleyen saygın biriydi.
Kadının tepki göstermesi, çocukların sokaklarda park eden arabaları ve kendini taşlaması içindi.
*
*
*




*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder